Dat betekent dat de boodschap van jouw video al Business Email List duidelijk moet zijn in de eerste 3 seconden. Wil je toch met een langere video adverteren? Zorg dan alsnog dat de boodschap duidelijk is in de eerste 3 seconden, zodat de kijker daarna kan beslissen om de Business Email List rest van de video ook te bekijken. 2. Maak meerdere formats Zoals ik al eerder benoemde, is het nu gebruikelijk om meerdere plaatsingen te gebruiken. Echter ziet het er niet fraai uit als je een vierkante afbeelding gebruikt in een Story of Reels. Zorg daarom dat je voor elke plaatsing een ander formaat Business Email List aanlevert van de creative die je wil gebruiken.
Bedenk dan ook dat je in een Story-format geen tekst Business Email List hebt, dus zorg dat je boodschap in de creative ook duidelijk is zonder kop en tekst. 3. Gebruik bewegend beeld Je hoeft niet altijd video in te zetten, maar je kunt ook een onderdeel in je creative Business Email List animeren. Daardoor grijpt het wel meer de aandacht dan een statisch beeld, maar hoef je niet een hele video te produceren. Platformen geven vaak de voorkeur aan een video (dus ook aan een creative met een bewegend element), omdat Business Email List dit er meestal voor zorgt dat de gebruiker langer op het platform blijft.
Trigger je doelgroep met gepersonaliseerde advertenties Je kunt de aandacht vooral trekken door gepersonaliseerde advertenties. Er zijn verschillende tools en Business Email List programma’s waarmee je kunt werken om dit voor elkaar te krijgen. De voorbeelden hieronder zijn van het socialmedia-management-platform Hunch, maar deze oplossingen zijn ook mogelijk via andere Business Email List managementplatformen, zoals Smartly. Dynamic Product Ads (DPA) zijn allesbehalve saai Social advertising: DPA-voorbeeld voor en na DPA-voorbeeld voor en na. Eigendom van Hunch Ads Een van de Business Email List eerste dingen die wij aanpakken met Hunch zijn de creatives voor DPA-campagnes.